Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

25 Αυγούστου

Τετάρτη 25 Αυγούστου 1982

Αυτήν την ημερομηνία έγραφε το ημερολόγιο όταν γράφτηκε η πρώτη σελίδα στο βιβλίο της ζωής μου. Ημουν ο λόγος που είχαν γινει ευτυχισμένοι δυο άνθρωποι. Εκείνο το πρωινό ήταν που με καλωσόρισαν στον κόσμο οι γονείς μου.
Λίγο πριν τελειώσει αλλος ενας Αύγουστος, ήθελα φαινεται να εχω όσο προλαβαίνω λίγο καλοκαίρι μέσα μου. Έτσι κάθε χρόνο η μέρα των γενεθλίων μου, μου υπενθυμίζει οτι άλλο ενα καλοκαίρι φθάνει στο τέλος του. Παλιότερα με στεναχωρούσε αυτό λίγο, πλέον έμαθα να απολαμβάνω την κάθε εποχή.



Έπρεπε να σβήσω 34 κεράκια για να διαμορφωθεί ο χαρακτήρας μου σε αυτο που είμαι σήμερα.
  • Αγαπώ να απολαμβάνω ανατολές και ηλιοβασιλέματα. 
  • Αγαπώ τα ξυπνήματα σε νέους τόπους και να ανακαλύπτω προορισμούς.
  • Αγαπώ το να βάζω στόχους και να αποβλέπω στην επίτευξη τους.
  • Λατρευω το χορό σε οποιαδήποτε μορφή του. 
  • Μου αρέσει η συναναστροφή με ενδιαφέροντες ανθρώπους. Συζητήσεις ουσίας που μονο γεμάτος μπορείς να βγεις απο εκείνες. 
  • Μου αρέσει να φέρομαι και να μου φέρονται με ευγένεια.  
  • Αγαπώ τα αστυνομικά μυθιστορήματα της Αγκάθα Κρίστι.
  • Αγαπώ τη μυρωδιά των φρεσκοπλυμμενων ρούχων.
  • Αγαπώ τις ντελικατες γεύσεις και συχνά απολαμβάνω να δοκιμάζω νέες συνταγές.
  • Αγαπώ τις λίστες και ειναι στην καθημερινή μου ρουτίνα το να ετοιμάζω το προγράμμα.
  • Αγαπώ να χώνομαι μέσα στην αγκαλιά των αγαπημένων μου και να ξεχνιέμαι εκεί μέσα.
  • Αγαπώ το να κάνω θετικές σκέψεις, να βλέπω μόνο τη λύση και όχι το πρόβλημα. Να κάνω όνειρα.
  • Δε μου αρέσει το ψέμα και οι ωραιοποιημένες αλήθειες- η αλήθεια ειναι μια. 
  • Δε μου αρέσουν οι αδιάκριτες ερωτήσεις και συνήθως δεν απαντώ σε αυτές.  
  •  Δε μου αρέσουν εκείνοι που έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτόν τους και προσπαθώ να μη τους συναναστρέφομαι.
  • Αποφεύγω να δανείζω προσωπικά μου αντικείμενα. 
Πλέον, προτιμώ να κάνω κάτι μονο αν το θελω 100% δε θελω και προσπαθώ να μη καταπιέζομαι.
Μικρά ή μεγαλύτερα πράγματα, που δεν είναι ακριβώς πράγματα,κάνουν την καθημερινότητά μου πιο όμορφη ή λιγότερο όμορφη.


Αυτήν την μέρα την κάνουν πιο όμορφη οι άνθρωποι που σε αγαπούν, ένα δέμα από μακριά, ένα τηλέφωνο από κάποιον αγαπημένο που θυμήθηκε πώς αυτήν τη μέρα γεννήθηκες, η χαρά στο πρόσωπο των αγαπημένων σου, μια σφιχτή αγκαλιά, τα δυο κεράκια που τρέμουν μπροστά σου και ξεκινά το νέο μηδένισμα για την χρονιά που έχεις μπροστά σου. Να χαίρεσαι τα γενέθλια σου όπως όταν ήσούν παιδί!

Υ.Γ: αφιερωμένο σε εκείνον που μου έστελνε πάντα το πρώτο μήνυμα εκείνα τα λίγα λεπτά πριν τις 12.
Να είμαστε όλοι καλά!








2 σχόλια:

  1. Αν και αργοπορημένα σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία κ ευτυχία! Διάβασα τη λίστα και πολύ την χάρηκα (ειδικά το σημείο με την οργάνωση και τις λίστες χιχι). Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Αχ αυτές οι λίστες μας.....!!! Φιλιά πολλά ;)

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...