Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Τα αγαπημένα

Άλλος ένας Μάρτης ήρθε. Το μυαλό μου με δυσκολία συγκεντρώνεται. Θέλω να είμαι έξω, να απολαμβάνω τις ανθισμένες αμυγδαλιές, τα αγριολούλουδα που φυτρώνουν, τη μικρή τσιντόνια στην αυλή του σπιτιού μου, που πια δεν είναι τόσο μικρή όσο ήταν τότε που ήρθαμε.
Κυριακή. Πόσο όμορφο είναι να ξυπνάς νωρίς, πριν από όλη την πόλη. Πριν από όλους. Με μια κούπα αχνιστό και μοσχομυριστό καφέ να χαζεύεις το φλύαρο κουβεντολόι δυο μικρών πουλιών από το απέναντι δέντρο. Σε λίγο, τη συζήτηση διακόπτει η καμπάνα που καλεί τους πιστούς. Μαζί και τη σκέψη μου που έτρεχε. Σκεφτόμουν ότι θα ήθελα να είχα κάπου μια λίστα με όλα όσα αγαπώ. Αυτά που αγάπησα όλα αυτά τα χρόνια. Και έτσι γεννήθηκε η ιδέα για το σημερινό ανοιξιάτικο γεμάτο από αγαπημένα ποστ.

  • Αγαπημένος πίνακας ζωγραφικής: Το Φιλί του Gustav Klimt (αν και αγαπώ περισσότερο σαν ρεύμα, εκείνο των Γάλλων ιμπρεσιονιστών ωστόσο, από τη μέρα που αντίκρισα αυτόν τον επιβλητικό πίνακα, τον κατέταξα στο νούμερο ένα της λίστας μου. Αυτό το αιώνια αγκαλιασμένο και ερωτευμένο ζευγάρι που είναι σχεδόν έτοιμο να δώσει ένα φιλί με συγκινεί αφάνταστα. Όλα γύρω τους μαρτυρούν άνοιξη. Ο τρόπος που συναντιούνται τα χέρια τους κρύβει όλη τη συντροφικότητα αλλά και τον ηλεκτρισμό που νιώθεις ακουμπώντας το αγαπημένο σου πρόσωπο).



  • Αγαπημένη ταινία: Αμελί. Την αγαπώ την Αμελί, από την πρώτη φορά που την είδα, την αγάπησα. Μου αρέσει το σπίτι της. Το πώς έβλεπε το Παρίσι, η μικρή ανακάλυψη που τη συγκίνησε. Το μυστήριο του κατόχου του μικρού τσίγκινου κουτιού. Βλέποντας το απόσπασμα με τον τηλεφωνικό θάλαμο έκλαψα όπως την πρώτη φορά, όπως κάθε φορά. (διαπίστωσα ότι έχω χρόνια να τη δω και σκοπεύω να το κάνω σύντομα)

  • Αγαπημένο βιβλίο: Η μεγάλη χίμαιρα. 
  • Αγαπημένος συγγραφέας: Μ.Καραγάτσης. Λατρεύω τις περιγραφές του. Τους χαρακτήρες που ξετυλίγονται μέσα από τις λέξεις που επιλέγει. Οι ζωντανοί διάλογοί του. Είναι από τους λίγους συγγραφείς που μου είναι αδύνατον να αφήσω το βιβλίο από τα χέρια μου. Λαχταρώ να διαβάσω το παρακάτω.
  • Αγαπημένο κομμάτι κλασικής μουσικής: Οι τέσσερις εποχές του Vivaldi και ειδικά ο Χειμώνας.
  • Αγαπημένο τραγούδι:La Noyee, Pas si simple Yann Tiersen. Foolish games, Jewel. Summertime in Prague, Ενός λεπτού φιλί Έλλη Πασπαλά. Σε όποιον αρέσουμε Δήμητρα Γαλάνη. Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ, Γρηγόρης Μπιθικώτσης. Ανάλογα με τη διάθεση ακούω από παραδοσιακά όλης της Ελλάδας μέχρι κλασική. Είμαι ανοιχτή σε όλα τα ακούσματα.
  • Αγαπημένο πρόσωπο: Ο Μπετόβεν. Με συγκινεί η σκέψη ότι ενώ είχε σταδιακά χάσει εντελώς την ακοή του, ωστόσο συνέθετε όλα αυτά τα συγκλονιστικά αριστουργήματα που έχουν μείνει στην αιωνιότητα. Είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα για το πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος αρκεί να το θέλει.
  • Αγαπημένη μυρωδιά: Αυτή της παιδικής πούδρας

  • Αγαπημένο φυσικό τοπίο: Δε μπορώ να ξεχάσω τη συγκίνηση που ένιωσα όταν βρέθηκα στον Μπάλο, σε αυτή την εξωπραγματική παραλία στην Κρήτη. 
  • Αγαπημένη θάλασσα που κολύμπησα: Στην Πολύαιγο, στα γαλάζια νερά. 
  • Αγαπημένος τόπος προορισμού: Νέα Υόρκη
  • Αγαπημένος τόπος που θα ήθελα να επισκεφθώ: Ιαπωνία, άνοιξη.
  • Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια με κιμά από τη μαμά μου.
  • Αγαπημένο γλυκό: Γαλακτομπούρεκο από το Κοσμικό. 
  • Αγαπημένη συνήθεια: Να γράφω, να διαβάζω, να ακούω μουσική και να χορεύω. Να βρίσκομαι με τους αγαπημένους μου ανθρώπους και να περνάμε στιγμές μαζί. 
  • Αγαπημένη εποχή: Η άνοιξη.
Αυτά αγαπώ μέχρι τώρα αλλά που ξέρεις, ακόμα ίσως δεν έχω γνωρίσει όλα αυτά που θα αγαπούσα ποτέ πραγματικά.
Άκουσα σε μια συναυλία αυτό το τραγούδι και ήταν το νόημα των στίχων του τόσο συγκινητικό:
"Θα γελάσεις απ' τα βάθη των χρυσών σου ματιών είμαστε μες στο δικό μας κόσμο. Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει. Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα. Τις πιο όμορφες μέρες μας δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα. Κι αυτό που θέλω να σου πω το πιο όμορφο απ' όλα, δεν στο 'χω πει ακόμα."

Με αφορμή τη σημερινή μου ανάρτηση θα ήθελα να προσκαλέσω τους ανθρώπους που εκτιμώ πολύ και ξεχωρίζω από το χώρο του blogging να μοιραστούν μαζί μας, όσα αγαπούν και εκείνοι. Περιμένω με πολύ ανυπομονησία τη λίστα με τα αγαπημένα τους. 
Προσκαλώ τη Μαρία από το Shabby Mommy
την Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι
την Ζωή από το Mama Petounia
και την Δήμητρα από το Counting Smiles

Υ.Γ 1: Αν πέρασες από εδώ και θα ήθελες να μοιραστείς τα αγαπημένα σου, περιμένω τη λίστα σου στο mail μου, ώστε να την παρουσιάσω σε μια ξεχωριστή ανάρτηση. Πού ξέρεις ίσως εμπνευστούμε όλοι από κάτι που ίσως δεν γνωρίζαμε.

Υ.Γ 2: Ώρες ώρες σκέφτομαι πόσο τυχερός είναι κάποιος όταν ανακαλύψει για πρώτη φορά μια εξαιρετική ταινία ή ένα βιβλίο ή τραγούδι ή οτιδήποτε εξαιρετικό! Αφιερωμένο λοιπόν στις πρώτες φορές των αγαπημένων μας πραγμάτων!

Με όλη μου την αγάπη...


18 σχόλια:

  1. Μακαρόνια με κιμά από τη μαμά μου!!!
    Είσαι καταπληκτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκούλα μου! Εννοείται μακαρόνια με κιμά της μαμάς μου, τα οποία δεν μπορώ να πετύχω και απολαμβάνω πάντα όπως όταν ήμουν παιδί.
      Και φυσικά σε ευχαριστώ γιατί χάριν σε εσένα γνώρισα ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια! λαβ γιου μπέιμπ!!!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη μου, σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τη πρόσκληση! Με υπέρμετρη χαρά την αποδέχομαι και θα στρωθώ σήμερα κι όλας! Έχω να σου αποκαλύψω ότι στα περισσότερα θα ταυτιστούμε, και το χάρηκα πάρα μα πάρα πολύ! Ταιριάζουμε πολυ! Η Μεγάλη Χίμαιρα είναι από τα αγπημένα μου γιατί η ισοτρία εκτυλίσσεται στην πατρίδα μου, τη Σύρο! Το γαλακτομπούρεκο, η Αμελί, η κλασική μουσική, η αγάπη για τη Κρητη.....πολύ σε χάρηκα και εξεπλάγην ευχάριστα με τις απαντήσεις σου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένο Μαράκι, χαίρομαι που αυτά που μας ενώνουν τόσα κοινά. (Δηλαδή πώς γίνεται να μην τα αγαπήσεις όλα αυτά!) Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ανυπομονώ να διαβάσω και τα δικά σου αγαπημένα.

      Διαγραφή
  3. Ξέχασα το σημαντικότερο "ίδιο αγαπημένο"....Το "Φιλί" του Κλιμτ, που με έκανε να φτάσω μέχρι την Βιέννη για να το δω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το φιλί! Μέσα στο μαύρο φόντο του, δε θα μπορούσε να αναδειχτεί καλύτερα θεωρώ. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Λαμπρινή με συγκινείς:)
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και υπόσχομαι να προσπαθήσω να στρωθώ να φανώ αντάξια της εκτίμησής σου:) Η αναβλητικότητά μου είναι το μεγάλο μου ελάττωμα:(
    Λοιπόν ένα θα σου πω! Λατρεύω Αμελί!!! Αγαπώ!!! Είναι η ούλτρα τοπ αγαπημένη μου ταινία!!!
    Όσο για την μυρωδία, συνήθειες και κλασσική μουσική, επίσης ταυτίζομαι απόλυτα!!!!!
    Απόλαυσα τα αγαπημένα σου ομολογώ. Με έβαλαν σε μια ζεν κατάσταση:)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα. Πόσο πολύ χαρούμενη με κάνεις! Χαίρομαι που ένιωσες έτσι διαβάζοντας την ανάρτησή μου! Περιμένω με χαρά την απάντηση σου, να γνωρίσω τα αγαπημένα σου και να εμπνευστώ. Να έχεις μια υπέροχη ημέρα! Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  5. τι όμορφα αγαπημένα πράγματα, στιγμές και αναμνήσεις! Χάρηκα που σε γνώρισα, έρχομαι από την Μαρία Shabbymommy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθεs mommyjammi! Σε ευχαριστώ για το γλυκο σχόλιο. Επίσης, η χαρά ήταν όλη δική μου! Εχεις λάβει και εσυ πρόσκληση απ ότι ειδα, θα περάσω να δω τα αγαπημενα σου.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  6. Πολυ χαιρομαι που διαβασα τα αγαπημενα σου (Δλδ τα ειχα διαβασει χτες βραδυ πριν γραψω την δικη μου). Χαιρομαι που η Μαρια με εδωσε την ευκαιια να σε βρω. Χαιρομαι που βρηκα τα δικα μου αγαπημενα. Γενικα χαιρομαι σημερα!!! Χαχαχχα καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αθανασία μου! Σε ευχαριστω που πέρασες και για το σχόλιο που μου άφησες. Τι καλα που γνωριζόμαστε! Τα φιλια μου!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο πολύ αγαπώ τις τέσσερις εποχές!!! Και τη Μεγάλη Χίμαιρα!!
    Γεια δεν είπα! Ωραίο παιχνιδακι ξεκίνησες και χαίρομαι που θα παίξω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς ήρθες. Θα περάσω να διαβάσω και τα δικά σου αγαπημένα!
      Υ.Γ: αγαπώ τις φωτογραφίες σου με τα γυμνά δέντρα και ανυπομονώ να μας τα φωτογραφίσεις όταν θα αλλάξουν μορφή. Εδώ ξεκίνησαν να ανθίσουν όλα, χθες είδα και την πρώτη κουτσουπιά ανθισμένη (που συνήθως ανθίζει τον απρίλη!). Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  8. Λαμπρινή!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Μου αρέσουν πολύ τέτοιου είδους λίστες.
    Έχουμε αρκετά κοινά και χαίρομαι για αυτό. Το ποστ σου είναι μια καλή αφορμή να θυμηθώ αγαπημένα πράγματα που ίσως τα έχω ξεχάσει…
    Και πάλι σε ευχαριστώ!
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζωή,
      καλώς ήρθες! Διαβάζω συχνά τις λίστες σου και γιάυτό σε προσκάλεσα, γιατί μου αρέσουν οι επιλογές σου. Σε ευχαριστώ που αποδέχτηκες την πρόσκλησή μου, ανυπομονώ να τα διαβάσω. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  9. Τα έχω διαβάσει ήδη 2-3 φορές τα αγαπημένα σου και έγραψα φυσικά και τα δικά μου! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την υπέροχη πρόσκληση και φυσικά περιμένω τη συνταγή για τα μακαρόνια της μαμάς σου μιας και είμαι μακαρονάς τι να κάνουμε! Υπέροχη ιδέα ειλικρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου, μου έδωσες ιδέα για επόμενο πόστ. Με την πρώτη ευκαιρία θα ρωτήσω ακριβώς τα βήματα και μη σου πω να τη γράψω και σε βιντεάκι (για να είμαι σίγουρη ότι θα το κάνω ακριβώς ίδιο)! Έχω χαρεί πολύ με όλο αυτό που έγινε. Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμά μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...