Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Πού πήγε ο παππούς;-Εκδόσεις Παπαδόπουλος

Δεν έχω μετρήσει πόσες ερωτήσεις κάνουν τα παιδιά μου κάθε ημέρα. Πολλές, πάρα πολλές. Συχνά όμως οι ερωτήσεις τους είναι τόσο άβολες που τις απαντήσεις δεν τις έχω, ή ακόμα και αν τις έχω δεν ξέρω πώς να απαντήσω. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, λέω ότι αυτό δεν το γνωρίζω ή δεν ξέρω πώς να στο εξηγήσω, θα το ψάξω, θα διαβάσω και θα το συζητήσουμε.



Πού πήγε ο παππούς; Όταν με ρώτησε πρώτη φορά με ξάφνιασε η ερώτηση, απάντησα είναι στον ουρανό ή κάτι τέτοιο. Επέστρεφε συχνά και με ξαναρωτούσε. Όποια απάντηση και αν έδινα δεν ήταν αρκετή.  Ίσως επειδή δεν είχε καλυφθεί με την απάντησή μου. Για να είμαι ειλικρινής, οι απαντήσεις που δίνω δεν πείθουν ούτε και εμένα, αφού πραγματικά δεν ξέρω την αλήθεια. Απαντάω με βάση αυτά που πιστεύω και ελπίζω, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη. 
Επέλεξα να "μιλήσω" για αυτό το πολύ ευαίσθητο θέμα μέσα από τις λέξεις ενός βιβλίου.
Διαβάσαμε το βιβλίο "Πού πήγε ο παππούς;" (Εκδ. Παπαδόπουλος) ένα βιβλίο που διαβάζεται πολύ εύκολα αφού πρόκειται για το διάλογο μεταξύ εγγονού με τη γιαγιά του. Ο εγγονός ρωτά και η γιαγιά απαντά.



-Γιαγιά, ο παππούς πήγε στον ουρανό;
-Ναι, πήγε στον ουρανό.

                                                   .........

Ο εγγονός ρωτά, αν ο παππούς έχει πάει σε όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που υπάρχουν γύρω μας και η γιαγιά πάντα απαντά.
Η Στέλλα Μιχαηλίδου σε αυτό το βιβλίο ακουμπά το ευαίσθητο θέμα της απώλειας και του θανάτου, δίνοντας φως και αισιοδοξία χωρίς να αναφερθεί σε λέξεις που στενοχωρούν ή αφήνουν πικρή γεύση.
Η ζωηρή και φωτεινή εικονογράφηση της Mariona Cabassa, ολοκληρώνει απόλυτα την ιστορία και το αισιόδοξο μήνυμα που θέλει να αφήσει στον αναγνώστη η συγγραφέας.


Διαβάσαμε το βιβλίο αυτό με συγκίνηση αλλά και με ένα αίσθημα παρηγοριάς να πλημμυρίζει τις καρδιές μας. Χρησιμοποιώ δε αυτόν τον αριθμό, γιατί το βιβλίο αυτό το χρειαζόμουν εξίσου το ίδιο με τα παιδιά μου τί και αν πια δεν είμαι παιδί.

Ευχαριστώ πολύ τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και για την έναρξη αυτής της συνεργασίας.

Υ.Γ: Εγκαινιάζω σήμερα με αυτήν την ανάρτηση μια νέα στήλη στο μπλόκ "Διαβάζω", όπου θα μοιράζομαι μαζί σας βιβλία που διάβασα και αξίζει να μοιραστώ μαζί σας. Βιβλία που είτε έχω ήδη στη βιβλιοθήκη μου, είτε από συνεργασίες με εκδοτικούς οίκους.

Βιβλιοδεσία: Σκληρό Εξώφυλλο -Ηλικία: 4+        
Σχήμα: 24x24 -Σελίδες: 32 -Βάρος:354
Καλή ανάγνωση.

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Λαμπρινή μου και καλή αρχή στη στήλη βιβλίων! Αυτό το βιβλίο αν και δεν το έχουμε διαβάσει ακόμα, είναι ένα βιβλίο που έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια και θα ήθελα να αποκτήσουμε στην βιβλιοθήκη μας. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ναι πραγματι και εμένα μου άφησε αυτήν τη θετική γεύση! Φιλια πολλά!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...